solkraft

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara och Linn - 31 mars 2011 21:55

Sitter och snaskar på lite vindruvir såhär på torsdagskvällen ;) Smaskens! Ska försöka börja äta det istället för godis och rotfruktschips istället för vanliga chips m.m Bli lite nyttigare helt enkelt ;)

    


Av Sara och Linn - 31 mars 2011 20:39

Kommit hem från ridskolan nu :) Hoppade en liten bana på böjt spår och jag red Didi som jag ville ha :) Det gick helt OK men jag var inte helt fokucerad och inte hon heller för den delen ;) Hopaade väl som högst 60-70 cm men det var ju mer teknikhoppning så höjden spelade ju noll roll ;D Som sagt gick det helt ok måste bara få fram henne mer och få ut galoppen så avstånden blir jämnare och bättre :) Nu ska jag starx äta så ska jag fixa lite tidsinställda inlägg till errr för imoon ;)

 

Haha snälla Didi ;)

 

Av Sara och Linn - 31 mars 2011 16:58

Superglad är jag :D Fick hem min tröja jag beställde från www.ridsportonline.se idag :) En mörkrosa piké från Mountain horse! Tyckte det var grymt snabb leverans och rätt storlek och allt :) Superfin var den! Men självklaaart så dör min kamera när jag ska ta kort på den så ni får några kassa bilder från webcamen :/ Ni ska få bättre bilder så fort kameran är laddad :) Självklart är ju tröjan finare IRL eftersom webcamkvaliten suger ;)

          Hiss/Diss?

  Den tröjan alltså ;)

 

Av Sara och Linn - 31 mars 2011 14:19

Har svenska nu och vi skriver noveller. Dö tråkigt så bloggar från mobilen... Ikväll är det i alla fall ridskolan vilket blir kuuul :-D aja nu kommer läraren så får väl jobba lite... Bloggar mer när jag kommer hem, har jättelugnt idag, har inte så mycket att göra så hinner nog blogga ganska mycket idag ;-) Vi hörs!! /Sara

Av Sara och Linn - 30 mars 2011 22:19

Kom inte hem för än nu så måste slänga i mig lite mat och sen plugga spanska glosorna :/ Sorry för den dåliga updaten men har verkligen gjort någonting HELA dagen så har verkligen inte hunnit. Har i alla fall haft skitkul idag på eftermiddagen, berättar mer imorgon.. :)

 

 

Av Sara och Linn - 30 mars 2011 20:30

Det är VÅR va ute och red too day och allt var så vårigt!!!! I love it!!! Galopperade mycket och pigga Soliel var jätte mysig. Super bra kändes det!!   

Joggade tillochmed en runda på kvällen med pappa och min granne kändes helt OK... Börjar laggom imon 8:20 typ tror jag.. (hehehe)

Av Sara och Linn - 30 mars 2011 08:16

Nu drar jag till skolan och kommer att ha e  fullt schema även idag! Fast idag är det vääldigt fullt för mig ;) Ha en bra Onsdag folket!

Dagens planer:

*Skola

*Skynda mig hem

*Ät något snabbt

*Packa lite saker

*Cykla till stallet

*Mocka fixa allt

*Mamma kommer och hämtar mig

*Åker till några kompisar som har hästar

*Rider m.m

*Åker hem

*Pluggar spanska

*Sova


Listan är lång och det är mycket som ska göras och en hel del som inte står på listan för den delen ;)


 

Av Sara och Linn - 29 mars 2011 21:37

..Ska ni ju få er bildbom, njut!

           

Inte jättemånga bilder men men ;)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards